Exposición "Quaderns de Ciutat" (BIMS, Sabadell)


Este es el cartel que diseñé para esta exposición conjunta de los ilustradores de segundo curso de Ilustración de la escuela ILLA. El tema: miradas a la ciudad. El objetivo era ilustrar motivos urbanos,  tal y como si fuese un cuaderno de esbozos o de viaje. A continuación hay algunas fotos del montaje en la recepción de la Biblioteca Municipal de Sabadell.
Aquest és el cartell que vaig dissenyar per aquest aexposició conjunta dels il·lustradors de segon curs d'Il·lustració de l'escola ILLA. El tema: mirades a la ciutat. L'objectiu era il·lustrar motius urbans, tal com si fos un quadern d'esbossos o de viatge. A continuació hi ha algunes fotos del muntatge de la recepció de la Biblioteca Municipal de Sabadell.


Este plafón era el de mis esbozos e ilustraciones. Algunas las realicé directamente in situ y otras las dibujé de fotografías que yo misma había tomado.
Aquest plafó era el dels meus esbossos i il·lustracions. Algunes les vaig realitzar directament 
in situ i altres les vaig dibuixar de fotografies que jo mateixa havia pres. 




Aquí se puede ver la ubicación de los plafones. Se hicieron marcas en el suelo y en las columnas simulando la señalización urbana con la finalidad de marcar en recorrido.
Aquí es pot veure la ubicació dels plafons. Es van fer marques a terra i a les columnes simulant la senyalització urbana amb la finalitat de marcar el recorregut.